Vi åkte till Gotland!

Publicerad 2016-09-27 12:56:00 i Music, Roadtrip, Sverige,

Vi tog flyget till Gotland en långhelg i augusti. Underbara vackra stad en timmes flygresa bort!
Kardemummabullar på Rute Stenugnsbageri .
Jag har haft karga Bungenäs på min lista hur länge som helst. Väl värt en omväg, riktigt fräckt område! Men jag kan tänka mig att det är ganska kusligt om man är där ensam. Det tog en liten stund att cykla från parkeringen till restaurangen.  Ibland kör dom konserter i Kalkladan men vi fick nöja oss med en god middag denna gången.
Fika måste man ju göra lite hela tiden, tex på Leva Kungslador.
 Och loppisfynda
O kolla vem vi hamnade bredvid på flyget! Självaste Gabriel Kelley från Nashville fick dela rad 13 med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv