Tapas, kåldolmar och cocktails

Publicerad 2016-09-08 21:37:06 i Wine and dine,

Vi har hittat några nya favoritställen i sommar också. Relaxade och supergoda Tapasbaren i Majorna.
Pivo Bar & Kök, bjuder på en mix av östeuropeisk och skandinaviskt och har en stor mysig uteservering
om man inte känner för att sitta inne bredvid det uppstoppade vildsvinshuvudet.
En sen kväll snubblade vi in på Pix Bar, en pintxos och cocktailbar som består av två containers staplade på varann.  Vi plockade våra pinxos själva i baren och blev glatt överraskad av dom supergoda drinkarna tjejerna i baren fixade till oss. Går gärna dit igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv