Miranda & Lena & Skorna

Publicerad 2016-09-09 16:20:00 i Balla brudar, Music,

Denna veckan har min favorit Miranda Lambert släppt sin nya video för låten Vice. Jag älskar hennes stil och skulle mer än gärna ha alla hennes kläder i min garderob. Och skor! Kolla in dom här rosa stiletterna hon hade på sig på en gala i Las Vegas i våras! Hur coola som helst! Dom är designade i Texas av Joyce Echols och heter "Come and Take it", när jag har skrapat ihop 850USD så kanske dom blir mina. Miranda har ju förresten ett eget skomärke också Miranda by Miranda Lambert, med allt från cowboyboots till högklackat. 
 Lena Ph är ute och turnerar för fullt och hennes garderob har ju lite kortare väg att åka för att komma till mig, så det kan jag gå med på också. Hennes blingskor är också supersnygga. Jag tror det är Bea Szenfelt som har designat dom. Bling is the thing - eller hur!? (bilderna lånade från deras Instagram förresten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv