Mysigaste möjliga sommarkväll

Publicerad 2016-09-27 13:37:00 i Music, Smultronställe, Sverige,

 Vissa kvällar är mer magiska än andra!  Kvällen på Hotel Stelor var en sån. Solen sken, det serverades helgrillad lamm i trädgården, countrybandet Sons of Bourbon spelade och vi satt ute till långt efter att solen gått ner. Helt fantastiskt vackert och såå mysigt!! Och med bästa möjliga sällskap. Lucky me!
 Vilken tur att det var buffe så jag fick klämma i mig så många bitar saffranspannkaka jag orkade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv