Bokmässan (eller jakten på Jan)

Publicerad 2016-10-03 20:55:00 i Friends & Fam, Wine and dine,

En av höstens höjdpunkter är alltid bokmässan, böckernas musikfestival när alla är där. Ingen bokmässa utan Jan Guillou såklart, vi lyckades inte haffa honom, han sprang iväg med lockarna fladdrande.
Istället fick vi smaka RosendalMonicas ursnygga smörgåstårta.
Jag handlade bara EN kokbok i år faktiskt. Roy Fares höst o vinterkokbok såg så galet god ut så nu är den min. Vi kollade på när han gjorde äppelpaj. Lisa Lemke intervjuade honom i en likadan klänning som jag har förresten.
Köerna till Ernst och Roys boksigneringar ringlade hur långa som helst. Snacka om poppis killar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv