Big time turist i London

Publicerad 2016-05-19 15:13:49 i Europa, Friends & Fam, Wine and dine,

 Kära London! Jag har saknat dig! Vi smet från vardagen, drog till London och mötte upp våra kompisar som kommit från andra sidan klotet. Småtjejerna hade inte varit i London tidigare så vi passade på att turista allt vad vi orkade. Jag och A bodde ihop i London för massa år sen så det var lite overkligt att vara tillbaka. Kidsen tyckte vi var så lika att dom knappt kunde se skillnad på oss.
 
 
 Medan det spöregnade ute åt vi fantastiska bakelser på BB Bakery Afternoon Tea    i  Covent Garden.
 
Jätteroligt att se London med nya ögon. När vi bodde där hade vi aldrig några pengar och fick leva på baked beans och fiskpinnar för att ha råd att gå på puben. Mitt i turistigaste delen av stan, på Leicster Square, ligger vinbaren Cork & Bottle i källaren bland biljettförsäljarna. Jag måste ha passerat den hundratals gånger men inte sett den förrän nu. Vilket mysigt ställe!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv