Såpa + Smokehouse = Sant

Publicerad 2016-03-31 13:36:00 i Film o tv, Wine and dine,

Sjukhussåpan General Hospital har visats sen 1963 och finns med i Guiness rekordbok som världens längsta såpa som forfarande produceras. Muskelknutten Steve Burton hade varit med i GH i 20 år innan han slutade och flyttade till Tennessee med sin familj istället. Jonathan Jackson (Avery i Nashvilleserien) var också med i GH under några år och killarna har varit bästa kompisar sen dess. Nu har dom precis öppnat restaurang ihop i Franklin utanför Nashville med bbq och livemusik.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv