It's only music - but I love it!

Publicerad 2016-04-03 20:11:40 i Music,

Under flera månaders tid har vi läst och hört om hur förjusta musiktokar är i kaliforniske Sam Outlaw. Han hoppade av ekorrhjulet för nåt år sen för att satsa på musiken efter att han fastnat för Emmylou och George Jones. Jag lyssnade lite på hans platta men hajade ändå inte hypen kring honom. Förrän igår. Då hade han Europeisk turnepremiär på Pustervik, publiken var helt galen och det blev en förbaskat bra show! Bland det bästa jag sett på jättelänge. Bara han och hans kompis, urcoola Molly Jensen på gitarr. Vilka texter, vilken feeling! Så bra, jag får rysningar bara jag tänker på det. Både två var lite nervösa och blev ganska chockade men jätteglada över gensvaret  från publiken. Misstänker att dom snart kommer hit igen.
Gabriel Kelley är ute på turne i Sverige igen och gjorde en hemmakonsert för ett tag sen i en lägenhet i Stockholm. Hemmakonserter har poppat ut och blivit mer och mer populärt på sista tiden läste jag i DI. Jag kan absolut tänka mig att fixa konsert hemma med någon av mina favoriter!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv