Fyra största resesugen just nu

Publicerad 2016-04-14 14:33:00 i Europa, Smultronställe,

Det suger alltid i resetarmen och nu är jag väldigt nyfiken på fyra nya resmål som jag hoppas vi kan boka in så snart som möjligt. Först ut är Lissabon i Portugal, låter som ett San Fransisco i miniatyr, med branta backar, sol, tapas  och pastell.
 Och Tokyo! Världens största stad med 35miljoner invånare, där allt är helt främmande från vad jag är van vid men människorna sägs vara väldigt vänliga. Gärna en sväng till Kyoto när körsbärsträden blommar också.
San Sebastian på spanska västkusten, eller Donastia som stan heter på baskiska, verkar vara helt fantastiskt mysig och en av världens bästa matstäder. Kan det bli annat än toppen?
Något dammig databild, men jag tror nog att luften är desto friskare i cowboystaten Wyoming. Hästar, berg och frihet. Japp, börjar nog packa bootsen bums! Vi ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv