Hej Falkenberg

Publicerad 2015-09-02 07:42:00 i Music, Sverige,

Har man ingen sommarsemester kvar så kan man ju alltid somra sig på helgerna, eller hur. Så vi drog till Falkenberg över helgen, där har jag inte varit sen jag var liten. Skrea Strand var full med soltokar.
Vi bodde på Grand Hotel vid Ätran
Käkade på Hwitan som vi hört så mycket om, maten var ingen höjdare, men solrosorna var fina.
Vi smet in på  mysiga Annas Bakgård, drack drinkar och lyssnade på coverband, helt ljummet ute. 
När coola coola fulsnygga Banditos från Alabama spelade live lyfte nästan taket. Jäklar vilket röj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv