Utlandsbesök & selfies

Publicerad 2015-03-22 16:34:00 i Friends & Fam,

Denna veckan har vi haft besök av våra favoritbrudar från Canada. Jag har varit ledig och vi har haft det jättemysigt. Stan har visat sig från sin bästa sida o vi har fikat, shoppat dalahästar och osthyvlar.
Vi har varit på landet och klappat på nyfödda lamm och ätit kanelbullar i solen.
Haft födelsedagskalas och tårta med bilar på.
Tagit en massa pinsamma selfies.
Vi hann med en sväng till havet också där vi mötte upp mannens föräldrar på fika vid sjöboden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv