En snöig januarihelg

Publicerad 2015-01-25 18:33:00 i Cowgirling, Music, Wine and dine,

Vilken härlig helg! Känns som om vi har haft sportlov! Snön har vräkt ner och vi har varit ute jättemycket och gått omkring med leende på läpparna och rosiga kinder.
Det ser ut att ha varit mysigt att vara häst också.
Vi smet in till Järntorget en sväng på lördagkvällen, åt vrålgod pastamiddag på Långgårdarnas italienska Taverna Averna och lyssnade på konsert med Justin Townes Earle på Pustervik.
Helgen avslutades med livemusik i soffan, spännande planer inför kommande konsert med mannen och det här gänget! Jag ser verkligen fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv