Träningsvärk i ståpälsen!

Publicerad 2016-04-26 18:26:00 i Music,

Aaahhh!!! Vilken konsert vi fick se i söndags kväll på Spektrum i Oslo!!! Dixie Chicks är tillbaka och var på bästa möjliga humör. En helt fantastisk scenshow både överväldigande rockig och avskalat bluegrassig. Massa energi och den ena favoritlåten efter den andra. En stund höll ståpälsen på att lossna från armen, helt galet. Deras tribute till Prince med låten Nothing Compares to you fick nästan taket att lyfta! Förresten kan jag inte riktigt greppa att trummisen på mannens kommande skiva har turnerat med Dixie Chicks också. Japp, jag är starstruck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv