Patriks Prylar & Garage Bar

Publicerad 2016-09-08 10:14:00 i Pynt, Sverige,

Lite utanför Halmstad ligger pyntbutiken Patriks Prylar. Där finns allt man kan tänka sig behöva som man inte ens visste fanns. Hade kunnat fylla flera kundvagnar där! Men nu blev bara den där blå franska fönsterbrädan ni ser i bakgrunden, har letat efter en sån länge. En vas och en liten konstig kattskulptur fick också hänga med hem. Men jag måste nog snart tillbaka och shoppa mer.
Man blir hungrig av att shoppa och favoritburgaren finns på snygga Garage Bar i Höganäs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv