C2C - County to Country Dublin

Publicerad 2016-03-24 06:55:00 i Music,

Anledningen till att vi åkte till Dublin var countryfestivalen C2C. Halva Nashville skulle var där. Vi också. Kacey Musgraves var söt som en bakelse med sitt självlysande band.
Ashley Monroe  var där. Lasse fick snacka lite med henne så han går på moln ännu.
Och äntligen! Chris Stapelton! Nashvilles hetast artist just nu och den största anledningen till Dublinresan. Hans röst knäckar allt. Frun Morgane är också fantastisk, dom ser alltid så nykära ut.
Eric Church var där och spelade låtar från nya plattan Mr Misunderstood. I dig! 
Miranda Lambert. Ja, jag veet, jag har en girlcrush på henne fortfarande. Tycker hon är fantastisk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv