Thank you and Goodnight Letterman!

Publicerad 2015-05-21 16:35:00 i Film o tv, Music,

I morse svensk tid visades David Lettermans sista "Late Show" program från Ed Sullivan Theater i New York.  Under 33år har det blivit 6028 program med mängder med återkommande favoritgäster. Late Show har inspirerat talkshower över hela världen. Letterman älskar countrymusik så det har varit mängder med nya countryartister genom åren som fått chansen att visa upp sig för världen första gången där. Hans favoritband är Foo Fighters som med favoriten Dave Grohl i spetsen ofta gästat programmet dom senaste 15åren (sista programmet också såklart)  Om mindre än en månad spelar Foo Fighters i Ullevi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv