Ta vara på livet!

Publicerad 2015-03-22 17:07:00 i Allmänt,

"Love, laughter and kick ass energy all balled up into one gorgeous, inspiring  woman! A woman brave enough to be both serious and absolutely silly" Dessa ord beskriver en vän som under en tid kämpat med näbbar och klor mot cancer men som förlorade sin kamp idag. Hon var en helt fantastiskt stark och levnadsglad person, som jag egentligen inte kände så väl men hon har inspirerat mig väldigt mycket till att försöka bli en bättre människa. Hon uppmanade sina vänner att inte se hennes sjukdomskamp som endast en tårfylld tid utan istället som en inspiration att ta tag i sin egen bucket list, våga ta risker och att leva livet fullt ut. "Always push the boundaries. You are only confined by the walls you build yourself. A comfort zone is a beautiful place, but nothing ever grows there". TR 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv