Sockerbröllopsdag i Stockholm

Publicerad 2015-06-21 12:50:00 i Pynt, Sverige, Wine and dine,

Vi firade Sockerbröllopsdag förra helgen med en liten tripp till sommarvarma Stockholm. Eftersom 13juni är en sån bra dag att gifta sig på så var det visst fler som valde att slå till nu. Vink vink.
Vår favorittakbar i Gamla Stan hade precis öppnat för sommaren så där firade vi med drinkar eftersom vi var  
proppmätta från den fantastiska middagen på Söder på Nytorget 6. Blodpudding to die for!
Jag har varit i Stockholm ganska mycket men aldrig på Kungsholmen, så nu tog vi en liten upptäckfärd dit, beställde fika på franska hos surdegsbagaren och gillade The Green Queen, restaurang och blomsterbutik, precis vid/i på Riddarfjärden.  
Det finns alltid tid för pyntaffärer också och Söder myllrar ju av kul ställen, tex Fat Cat. Dom där blå fönsterluckorna borde verkligen flytta hem till mig! 
En annan butik vi letade upp var Stank vid Fridhemsplan med en massa snygga lampor och Hawaiiskjortor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv