Family Wash

Publicerad 2015-02-27 16:29:10 i Amerika, Music, Wine and dine,

Family Wash i East Nashville är ett av ställena som jag hade tänkt besöka nästa gång jag är i Nashville. Men jag är försent ute, de har precis bommat igen och ska flytta till en ny större lokal (i samma områden iofs). Misstänker dock att en del av själen försvinner från det lilla haket som har liveband nästan varje dag och serverar shepheards pie och en pint för 10 dollar. "It’s like being in your own living room, except with live music, food and drinks, and like totally different decor and probably a lively atmosphere. So not like your living room at all, but you should come hang anyway."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv