Balla brudar - KonstnärsLisa #15

Publicerad 2015-12-21 16:30:00 i Balla brudar, Konst, Pynt,

Den har balla konstnärsbruden träffade vi häromdagen hemma i ateljén i Varberg. Hon hade öppet hus och vi köpte med oss en superfin tavla hem i julklapp. Jag älskar hennes stil, hon målar så läckert att det knottrar sig i nacken! Lisa var dessutom hur trevlig som helst så vi hade kunnat stanna där hela dagen och snacka musik, hästar och andra livsviktigheter.
Det är ju alltid inspirerande att spana in hur kul människor har det hemma "Var inte så ängslig, våga rufsa till det! Det ska synas och  kännas att man bor i huset. Låt det bli hemtrevligt och varmt"  Kolla in detta hemma-hos-reportaget, eller detta för den delen . (bilden med soffan har Krickelin tagit)
Lisa.burenius_kristin lagerqvist_lovelylife-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv