Borås - en glad överraskning

Publicerad 2014-09-09 21:55:00 i Pynt, Sverige,

Jag blev glatt överraskad när vi gick på upptäcksfärd i Borås i helgen, vilken trevlig stad! Förutom att den är en levande konststad med skulpturer och streetart överallt så finns det ju en hel massa kul butiker, mängder med fik och restauranger överallt. Den jättefina leksaksaffären Kurragömma hade fixat en snygg blomlåda.
Och där hittade jag vikväggen jag letat efter så länge i butiken Hjärterum som trots att den var lite rörig hade en massa fint jag skulle vilja handla med mig hem bums om huset varit större. Chesterfieldsoffan, I love you!
Veras Vintage hade varit och fyllt på sortimentet hos Americana i Stockholm och det största sortimentet Swedish Hasbeens jag sett nånstans. Dom där blå kanske? Eller de röda med nitar? Ja tack
Eller den rosa lampskärmen?!  Borås - jag kommer snart tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv