Lite av varje i helgen

Publicerad 2014-11-16 20:59:00 i Allmänt, Cowgirling, Sverige,

Jag gillar att hitta på lite blandad kompott i vardagen.  Fest och hemmamys huller om buller gör det lite lättare att ta sig fram i novembermörkret som annars känns som (citerar Gradvall) ett enda tungt ögonlock. Vi tittade förbi skivaffären häromdagen och hittade mannens platta i gott sällskap, det känns roligt! Förra veckan förvandlades arenan i Gothia Towers till Las Vegas under några timmar när Joe Labero intog scenen. Showen var väldigt osvenskt och bättre än jag tänkt mig. Att det dessutom spelades bra hårdrock på hög volym hela kvällen var ju dessutom en bonus.
Det har funnits tid till oväntat besök av en utflyttad kompis och fika i trädgården (ja, i november!) och mycket träning och quality time med Remedy. Skogspromenader i dagsljus med honom blir det ju inte i veckan tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv