En solig helg i maj

Publicerad 2014-05-26 21:35:00 i Music, Pynt,

Underbart med sol på lediga helger! Så vi passade på att pyssla i trädgården, jag planterade hortensia och hoppas verkligen den överlever. Gick och röstade i EU-valet, det känns alltid speciellt och lite högtidligt.
GIck på Megaloppis .
 
Jag fyndade en discokula som jag velat ha så länge.
 
Mannen o Miss E hade en liten hemlig spelning på lördagkvällen på ett kulturkalas utanför stan, perfekt ställe att köra sitt genrep inför den riktiga spelningen på.  De var väldigt proffsiga och det var jätteroligt att se dem i sitt esse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv