Pelikan på årets fattigaste dag

Publicerad 2014-01-25 20:43:00 i Wine and dine,

 
Struntade i att det var årets fattigaste dag i torsdags och gick ut på stan med några tjejkompisar och åt middag på The Pelican. Vi hade nästan stället helt för oss själva - lyxigt! Jätteläcker inredning med puderrosa bar och zebra / kamouflagemönstrade soffor. 
 
 
Jag åt The F***ing Duck Beijing style, men supertunna pannkakor och hoisin sås. Helt otroligt gott!
Till förrätt testade jag dessutom ceviche med tonfisk, vattenmelon,lime och chili och efterrätt Pelicanens egna tryffel med smak av salt och karamell. 
Jättekul att gå utanför sin comfortzone och testa helt nya smaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv