Gamla tanter...

Publicerad 2014-02-24 21:41:00 i Pynt, Wine and dine,

...är coola tjejer som levt lite längre
 
I helgen hade jag besök av en kompis jag inte träffat på superlänge.  
Vi spenderade hela lördagen på stan och på eftermiddagen gick vi på standup med David Batra och Robin, så jäkla roligt och välbehövligt att få skratta högt!
 
Vi kikade in på Saluhallen som har blivit så fin sen renoveringen och där doftar fantastiskt! Jag skulle verkligen vilja ta mig tid att handla mer mat där! Har nog aldrig handlat där alls är jag rädd.. 
Måste ta en fika på härliga turkosa På Kanelen också
 
 
Vi gick till Magasinsgatan en sväng såklart. Det var rea på Magasin 11 och på Prickig Katt hittade vi dessa fräcka bokljusstakar. Jag  tänker inhandla en så fort jag kan!  Bästa citatet i stan läste vi där också "Gamla tanter är coola tjejer som levt lite längre"
 
 
 
 
Vi avslutade sen kvällen med att äta en helt fantastisk asiatisk middag på Hello Monkey. Nyttigt för mig att lämna min comfortzone en stund!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv