The Pink Pistol

Publicerad 2014-04-24 22:31:00 i Amerika, Pynt, Roadtrip,

The Pink Pistol - ett coolt namn på en cool butik. Den ligger i den lilla hålan TIshomingo i Oklahoma. Bara namnet behöver man ju säga fler gånger alltså.. Tishomingo.. Där finns i stort sett ingenting, förutom Miranda Lamberts lilla inredningsaffär som hjälpt till att få igång stan genom att dra dit fans från hela landet. Vi hade det som ett av stoppen på vår roadtrip. Den kändes så nyöppnad att det fortfarande luktade målarfärg. 
Nyligen öppnade hon dessutom en butik till, i sin hemstad Lindale i Texas. Där är tanken att de även ska köra lite livemusik på baksidan samt sälja boots från hennes nystartade skomärke. Många järn i elden den bruden!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Jag äger en hel massa cowboyboots, har en brun häst och en röd liten stuga. Jag älskar att resa och blir lycklig av mat och pynt. Kan inte leva utan musik och jag blir inspirerad av det mesta runt omkring mig.
Detta är min blogg.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv